Traseul de primavara: 6 tari in 50 de zile

_DSC0674

Primavara bate la usa, deja zapada e topita de mult, am terminat ultima sesiune din studentie cu bine si am prins cateva zile bune la ski. Gandul ca trebuie sa ma apuc de disertatie curand inca nu m-a cuprins momentan, asa ca incerc sa imi umplu timpul liber cu ceva relaxant si sa planific ce urmeaza sa fac pe viitor. Perioada studentiei a fost una extrem de frumoasa, insa simt cum se scurge si trebuie sa ma pregatesc pentru ce urmeaza, intre timp incerc sa storc cat mai multe oportunitati pentru a calatori si pentru a invata lucruri noi.

In ultima vreme, o intrebare care apare mai de fiecare data atunci cand ma intalnesc cu cate un prieten este: “In ce tara mai pleci?”. Mi-am facut un obicei in ultimii ani de a fi intr-o continua miscare si de a pleca spre noi destinatii, de fiecare data cand se iveste ocazia. Cand mi-am facut planurile pe 2015 am avut grija sa incep mai intai cu o lista de tari pe care vreau sa le vad, iar acum am finalizat planurile de calatorie pentru primavara. Astfel, de pe 1 martie pana spre jumatatea lunii mai, o sa am 6 tari din Europa pe care o sa le colind. La acestea se adauga si Maratonul montan de pe 25 aprilie la Brasov, al 5-lea maraton din “cariera” mea de alergator amator si Semimaratonul International de la Bucuresti de pe 17 mai.

Programul de vizita este urmatorul:

  • 1 – 10 martie: Viena (Austria) si Zagreb (Croatia)
  • 13 – 23 martie: Lisabona si Faro (Portugalia)
  • 26 mar – 6 aprilie: Praga si Brno (Cehia)
  • 12 – 22 aprilie: Roma si Napoli (Italia)
  • 28 apr – 8 mai: Londra si Gloucester (Anglia)

In aceste tari voi merge ca voluntar prin programul Erasmus+, proiectele fiind diverse, de la Antreprenoriat social in Anglia, la cursul “Train the Trainers” in Portugalia pentru a deveni facilitator, cursuri de Actorie teatrala in Italia, Leadership si Time management in Croatia si despre un Stil de viata sanatos in Cehia.

Voi reveni cu mai multe postari despre ce aventuri o sa intampin pe parcurs, ce urmeaza sa vizitez si ce informatii noi voi invata din proiecte.

Uniunea Europeana investeste mult in aceste proiecte ce ruleaza sub umbrela Erasmus+ si reuseste sa trimita anual milioane de tineri in schimburi de experienta internationale, atat la nivel european cat si in tarile vecine.

Pentru cei interesati sa participe la astfel de proiecte recomand urmatoarele organizatii:

https://www.facebook.com/support4youth

https://www.facebook.com/Future.in.Progress

https://www.facebook.com/GEYCRomania

Leave a Reply

